4 lipca 2015

Jak dbamy o pupila latem...


W związku w okresem wzmożonego ataku kleszczy, polecam zabezpieczyć zwierzę przed kleszczami i pchłami. Lepiej zapobiegać chorobom, niż je leczyć.

Polecam niedrogą i skuteczną obrożę przeciw kleszczom i innym żyjątkom. Psotka nosi ją od kilku tygodni i w tym czasie nie doczepił się do niej żaden kleszcz. W zeszłym roku mieliśmy z tym problem i nie obyło się bez wizyty u weterynarza, także polecam zabezpieczenie psa na długi czas za niewielką kwotę. Środek odstraszający w tym przypadku działa od 4 do 6 miesięcy.
Odpowiednia długość, prosty sposób zapięcia i pies może już bezpiecznie się włóczyć w szuwarach lub spacerować po lesie.
Zachęcam także, aby zadbać o uszy czworonoga, które w tym czasie, przynajmniej w przypadku mojego psa, są narażone na zamoczenie w wodzie. Łatwiej je oczyścić jeśli zastosujemy odpowiedni, specjalistyczny preparat do pielęgnacji uszu.
Stosowanie jest bardzo wygodne, buteleczka zakończona dozownikiem, który pozwala na dokładne zaaplikowanie środka. Jest to bardzo skuteczny preparat, dzięki któremu unikniemy nieprzyjemnych dla zwierzęcia zabiegów, ponieważ zostały one ograniczone do minimum. Właściciele czworonogów dobrze wiedzą, że psy czy koty nie lubią tego typu pielęgnacji, ale jest ona konieczna.
A teraz zastanówmy się co myśli Psotka:
Uszka mam teraz czyste i śliczne, ale podejrzliwie patrzę co pani trzyma w ręku, bo nie lubię jak mi grzebią w uszach :P
Oba produkty do kupienia w sklepie NaszeZoo
http://naszezoo.com.pl/templates/szablony/szablon2012_czerwony/images/header/header5.jpg
A Wy jak dbacie o Swoje zwierzaki?


8 komentarzy:

  1. Ja o mojego pieska też staram się dbać jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten preparat do uszu, ciekawe jakby mój pies zareagował na takie czyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kotka na szczęście siedzi praktycznie cały czas w domu, więc nie jest narażona na kleszcze :) O jej uszy także nie muszę dbać, bo sama sobie dobrze z nimi radzi, i ma czyściutkie uszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleszcze to zmora Psa Kubusia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie ufam takim obrożom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój messi ma obrożę foresto i o kleszczach nie ma pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że Psotka jest bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o obroże to z moimi piesami przetestowaliśmy już chyba wszystkie obecne na rynku, i jednak muszę przyznać rację wszystkim weterynarzom i hodowcom, z jakimi na ten temat rozmawiałam - tylko kupno Bayera (foresto) ma sens, reszta to pic na wodę. Polecam, zwłaszcza jeśli pies dużo wychodzi w dzikie tereny :)

    OdpowiedzUsuń