10 sierpnia 2015

Świetny gadżet nie tylko dla miłośników muzyki




W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać jaki przydatny gadżet mam ze sklepu  https://frago.pl/
 
Jest to przenośnie nieduże urządzenie służące do odtwarzania dźwięku.
Opis ze strony sklepu:
Przenośny głośnik bluetooth pozwalający na słuchanie muzyki np. z telefonu bez użycia przewodów. Dodatkowo, głośnik umożliwia odtwarzanie muzyki z karty microSD oraz posiada wyjście słuchawkowe. Jest przy tym mały: 6 x 6 x 5 cm, a wbudowana bateria pozwala nawet na 5 godzin pracy bez ładowania.
Urządzenie daje możliwość zatrzymania i odtwarzania muzyki, odebrania i odrzucenia połączenia telefonicznego, a także wybrania ostatniego numeru.
Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona jakością dźwięku i możliwościami, jakie daje ten przenośny głośnik. Zmieści się nawet w niewielkiej torebce, więc możemy zabrać gdziekolwiek chcemy, polecam też do samochodu.
Głośnik kosztuje 59 PLN.
Błyskawiczna i dobrze zabezpieczona przesyłka.
Wśród asortymentu sklepu także akcesoria do telefonów, samochodu, dla sportowców, a nawet kamerki i drony.

16 komentarzy:

  1. To coś dla mnie, kocham muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super głośnik, fajny na jakieś wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam podobną zabawkę w pani gadżet.Dobra rzecz np na plaże a poza tym raczej nie miałabym z tego dużego pożytku.W aucie słucham normalnego radia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny GŁOŚNIK - sama chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje dzieciaczki mają ten głośniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do samochodu by się przydało. Zastanawiałem się jeszcze nad słuchawką bluetooth, ale ostatecznie uznałem, że podczas jazdy telefony mnie nie interesują :D Ale gadżet bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny gadżet, przydałby mi się taki do lapka :)))

    OdpowiedzUsuń