5 listopada 2015

Przesyłka pełna pysznych ciasteczek



Pyszne testowanie z agencją Streetcom  Wystarczy się zarejestrować i być aktywnym :)
Otrzymałam paczkę słodyczy firmy drGerard  #drGerard #wiecejrazem
Wśród słodyczy niesamowite smaki- czekolada, kokos, mleko, jogurt i wiele innych. Mój mały ulubieniec to Pryncy Torcik. 
Bardzo smaczne okazały się też inne słodycze. Dla najmłodszych polecasz szczególnie Kremisie. 
Są to herbatniki z czekoladowymi misiami, które wzbudzają zachwyt wśród dzieci.
  
 
Na kolejnym zdjęciu możecie zobaczyć m.in. Maltikeksy. 
Są to oblane czekoladową lub jogurtową polewą małe chrupiące ciasteczka.

PryncyPałki jadłam już wcześniej, można je dostać m.in. w Biedronce. Obie wersje są bardzo smaczne.


Znacie słodycze drGerard? 
Jakie są Waszymi ulubionymi?

22 komentarze:

  1. ja też chcę takie słodkości ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam słodyczne to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co tu dużo gadać :) to są jedne z najlepszych słodyczy dostępnych teraz na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości, na pewno nie zapomnę dołożyć do koszyka na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie słodkości bardzo by mnie kusiły, a staram się je ograniczać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. najsmaczniejsze są oczywiście pryncypałki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie wyglądają uroczo, kupię synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od samego patrzenia ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak smacznie :) Mogę tylko pozazdrościć łakoci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to Eden? :)
    Mały Mysz uwielbia misiowe ciacha... reszta Myszy zresztą również.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam :D Wszystko tak pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z opinią, że to najlepsze słodycze na rynku! Moi znajomi, którzy próbowali słodyczy również podzielają tę opinię, mówią tylko, że mogłyby być trochę tańsze:P Ale wiadomo, że jakość musi mieć swoją cenę. Polecam również przepisy na desery z wykorzystaniem ciasteczek Dr Gerarda, które znajdują się na ich stronie.

    OdpowiedzUsuń