12 marca 2016

Lubicie kolorowe soczewki?



Po zerknięciu na pierwsze zdjęcie nietrudno odgadnąć, że dzisiejszy wpis dotyczy kolorowych soczewek kontaktowych.

Moja córka stała się posiadaczką widocznego na zdjęciu zestawu, w skład którego wchodzą kolorowe soczewki Phantasee BigEyes Charming oraz płyn EyeSmile służący do ich pielęgnacji. Płyn sprawdził się przy tych soczewkach doskonale.
Soczewki, które córka wybrała mają kolor niebieski i są przeznaczone do korekcji wady, ale można też nabyć tzw. zerówki - i nosić tylko dla względów estetycznych.
Zmieniające kolor oczu soczewki są opakowane w typowe blistry. Można wybrać kolor niebieski, brązowy, zielony i szary. Takie rozwiązanie to ciekawa odmiana i możliwość poeksperymentowania z wyglądem oczu. 
Chciałabym też zaznaczyć, że nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów ani dyskomfortu z powodu noszenia barwionych soczewek, a tego się szczerze mówiąc trochę obawiałam. Zupełnie niepotrzebnie, te soczewki sprawdzają się doskonale, są noszone przez córkę przez cały dzień i nic złego się nie dzieje.
Moim zdaniem efekt jest bardzo ładny, oczy nabierają głębokiego koloru i na pewno nikt nie przejdzie w takich soczewkach niezauważony ;)
Ciekawa jestem Waszego zdania na temat kolorowych soczewek.


18 komentarzy:

  1. ja miałam zielone, świetna sprawa! te niebieskie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj teraz niebieskie dla odmiany :)

      Usuń
  2. Podoba mi się taki głęboki i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, a efekt nie jest przesadzony :)

      Usuń
  4. Ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo chciałam takie mieć ;D
    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie nie potrzebuje soczewek , ale efekt jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super soczewki. Ładnie w nich wyglądasz. Też zastanawiam się nad kolorowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie noszę okularów nie miałam też nigdy soczewek, a dla samego efektu wizualnego nie wsadziłabym sobie niczego do oka. Chociaż wygladają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są soczewki korekcyjne noszone zamiast okularów :)

      Usuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać SOCZEWEK,ale nie powiem bo jestem ich coraz bardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, są na pewno wygodniejsze od okularów :)

      Usuń
  10. Ciekawie to wygląda, ale prawdą jest że nawet zwykłe soczewki nadają bardziej niebieski odcień (przynajmniej te które ja używam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, delikatnie przyciemniają :)

      Usuń