Internetowy Rkantor - korzystacie z takiej formy wymiany walut?

Przez lata wymiana walut odbywała się wyłącznie w kantorach stacjonarnych, ale od jakiegoś czasu mamy taką możliwość poprzez placówki internetowe, co bardzo ułatwia transakcję i jest wygodniejszą formą, ponieważ nie ruszając się z domu, dokonujemy wymiany potrzebnej waluty.


 
Jeśli potrzebujesz jednej z walut: euro, dolar, frank, funt na wyjazd wakacyjny, zakup nowego mebla lub spłatę kredytu bankowego, to polecam kantor internetowy Rkantor, gdzie można założyć bezpłatnie konto.

Wśród zalet konta można wymienić:
  • 0 zł za prowadzenie portfela 5 walut; 
  • Zaledwie 2 gr spreadu, tzw. prowizji;
  • Możliwość wypłaty gotówki w 6500 bankomatów Euronet (bez karty);
  • 0 zł za przelewy w PLN oraz walutowe do wybranych banków;
  • Bezpłatne wpłaty i wypłaty w 263 oddziałach banku (PLN, EUR, USD, GBP, CHF);
  • Szybkie przelewy krajowe i zagraniczne
  • Tanie przelewy zagraniczne
  • Możliwość ustawienia alertów (powiadomienie o osiągnięciu pożądanego kursu) 
Ponadto Rkantor umożliwia zbieranie punktów, dzięki czemu mamy możliwość tańszej wymiany walut. 1 punkt w systemie punktowym RKantor umożliwia wymianę dowolnej 1 jednostki walutowej po kursie średnim bez spreadu. Za każde wymianę 10 jednostek dowolnej waluty otrzymamy 1 punkt.
Przykład: Za wymianę 1000 CHF otrzymamy możliwość wymiany 100 CHF po kursie średnim.

Na samym początku za rejestrację w RKantorze otrzymujemy standardowo 1000 pkt do wykorzystania na wymianę walut bez spreadu. Dodatkowe 500 pkt można otrzymać korzystając z czyjegoś kodu polecającego (30797838).


RKantor jest kantorem internetowym należącym do Raiffeisen Polbank i pozwala na wymianę walut pomiędzy pięcioma jednostkami monetarnymi: EUR, USD, CHF, GBP, PLN. Walutę możemy odbierać bez opłat bezpośrednio w jednym z 263 oddziałów Raiffeisen Polbank
 

Rejestracja i prowadzenie portfela pięciu walut nic nie kosztuje. Nie musimy też podpisywać żadnej umowy, a kursy walut w kantorze internetowym są atrakcyjniejsze cenowo.
Poza tym możemy na bieżąco śledzić kurs obcej waluty.



Komentarze

  1. Bardzo ciekawe, o tym to ja nie wiedziałam ;) koniecznie muszę się z tym bliżej zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam jeszcze z internetowego kantora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie miałam okazji korzystać z takiego kantora. Raczej w sposób tradycyjny przy okienku w kantorze wymieniamy kasę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam takiej potrzeby, ale dla osób które muszą wymieniać jest to fajne rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam nigdy, jakoś nie miałam zaufania do tego typu transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. korzystam z kantorów internetowych od dłuższego czasu, ale z rkantoru nie miałem jeszcze okazji. Najczęściej sprawdzam kursy na porównywarkach kantorów internetowych i znajduję najtańszy serwis..

    OdpowiedzUsuń
  7. @kantor internetowy: porównywarki mają oszukane kursy, a nie realne z kantorów. Porównaj sobie bezpośrednio kurs dla transakcji i wyjdzie, że Rkantor jest bodajże najtańszym na rynku z tego co zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak rzadko potrzebuję waluty obcej, że korzystam z klasycznego kantoru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oczywiście, że korzystam i moim zdaniem jest to świetny sposób na wymianę walut. Wystarczy, że wejdę na https://cinkciarz.pl/wymiana-walut i od razu w tym kantorze internetowym mam możliwość bezpiecznej wymiany waluty. Świetna sprawa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...