27 kwietnia 2016

SPA dla dłoni

Najnowsza seria kosmetyków Dove to linia DermoSpa. Jest to zestaw produktów o charakterze profesjonalnych kuracji, które możemy sobie zafundować w domowym zaciszu. Dzisiaj chcę Wam pokazać krem - kurację, to kosmetyk, który działa jak serum.

Krem jest umieszczony w uroczej, spłaszczonej tubce z miękkiego plastiku, a jego pojemność wynosi 75 ml. Jest to produkt przeznaczony głównie dla skóry dojrzałej, ma działanie silnie nawilżające i uelastyczniające.
Konsystencja jest bardzo przyjemna, krem należy do kosmetyków lekkich i jedwabistych. Bardzo łatwo się rozprowadza i wchłania błyskawicznie. Nie pozostawia lepkiej warstwy i pachnie cudownie. Używam tego kremu codziennie, bo jest jakby stworzony dla moich dłoni. Dba o nie znakomicie i to nawet teraz, gdy dużo czasu poświęcam na prace ogrodnicze. Moje dłonie już dawno nie były takie dopieszczone, a skóra gładka i przyjemna w dotyku.
Mam ochotę poznać wszystkie kosmetyki z tej serii, bo spodziewam się, że działają równie profesjonalnie.
Znacie produkty z najnowszej linii Dove?


13 komentarzy:

  1. hmm dove jeszcze nic do dłoni nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie, kremu do dłoni nie używałam:)

      Usuń
  2. ja to nigdy nic z Dove nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. DOVE to genialna firma kosmetyczna :) ! Bardzo ją lubimy i z chęcią kupujemy z niej produkty :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak, krem do rąk pachnie cudownie :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tej serii wcześniej. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeden krem do rąk dove, ale tą najnowszą serię to pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  7. nie znam tych cudeńków :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń