24 maja 2016

Co powiecie na powiększone usta?





Wpis na temat intensywnego hialuronowego wypełniacza do ust Dermo Future jest recenzją gościnną mojej kuzynki, która była bardzo zainteresowana testowaniem tego produktu i zgodziła się podzielić opinią.

Bardzo spodobało się jej opakowanie, na którym można poczytać na temat kosmetyku - jego składu, zastosowania i spodziewanych efektów. Producent obiecuje zwiększenie objętości ust, podkreślenie ich naturalnego koloru oraz nawilżenie. Najlepszy efekt uzyskujemy po miesiącu przy kilkukrotnym stosowaniu w ciągu dnia.
Testująca była bardzo zadowolona z poziomu nawilżenia ust, natomiast efekt wypełnienia pojawił się u niej po kilku użyciach i nie był zbyt spektakularny. Można powiedzieć, że usta stały się powiększone w minimalnym stopniu, zdecydowanie większy efekt zauważyła na dolnej wardze.
Generalnie nie chodziło o powiększenie i nienaturalny efekt, więc dziewczyna jest zadowolona.
Na uwagę zasługuje też opakowanie, w którym mieści się produkt, ma formę pomadki ochronnej i przy odpowiednim nacisku uzyskujemy pożądaną ilość kosmetyku. Konsystencja i zapach także zasługują na plus.
 Skład:
Czy ktoś z Was miał do czynienia z tego typu kosmetykiem?
Ja jeszcze nie używałam, ale czuję się zachęcona opinią kuzynki i możliwe, że się skuszę.

14 komentarzy:

  1. A jak smakuje to cudo? Pytam bo różnie z takimi specyfikami bywa.Znajoma miała coś podobnego w działaniu, tylko innej firmy i smak skutecznie zniechęcał ją do stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest specyficzny, ale nie należy do nieprzyjemnych :)

      Usuń
  2. Nie czuję potrzeby powiększania ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy ale kusi;p marzą mi się większe pełne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam od nowa do obserwowanych, może teraz wszystko będzie już ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam - nic Ci nie pomogę? :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wypełniacz na razie czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  7. Nie używałam nigdy takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobno usta do całowania :) To też nie używam takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myslę, że kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go. Jest potwornie klejący i niestety zupełnie nie daje efektu powiększonych ust, co powinien robić już po pięciu minutach (zapewnienia producenta). Jak dla mnie kompletny bubel.

    OdpowiedzUsuń