5 maja 2016

Kosmetyk o cudownym słodkim zapachu

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kosmetyk o cudownym słodkim zapachu, który działa na mnie relaksująco. Podoba mi się jego delikatna nuta zapachowa.

Tym produktem jest odżywczy i wygładzający szampon do włosów Oyster z kompleksem multiwitaminowym i miodem. Jest on przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych, a jak niedawno wspomniałam, jestem po domowej dekoloryzacji włosów i z chęcią sięgnęłam po ten produkt, aby poprawić stan moich włosów. Staram się stosować różne kosmetyki, aby nie przyzwyczajać włosów do jednego produktu.
Szampon znajduje się w dużej szarej butelce, podobnie jak poprzedni produkt kokosowy tej marki, który poznałam. Wygląda on jak typowy kosmetyk używany w zakładach fryzjerskich, czyli bardzo profesjonalnie. Butelka jest zamykana na zwykły korek i to jest jedyny minus, jaki zauważam w tym produkcie.
Konsystencja szamponu jest gęsta i żelowa. Produkt świetnie się pieni, dobrze myje włosy i skórę głowy. Zapach jest słodki, miodowy, dla mnie bardzo przyjemny.Włosy po umyciu błyszczą się, są miękkie, gładkie i świetnie nawilżone. Po dotknięciu włosów mam uczucie, że są takie lejące, lekkie. Szampon nie plącze nawet bardzo długich włosów. To bardzo przyjemny kosmetyk.
Z tej samej serii można nabyć maskę do włosów.
Znacie produkty marki Oyster?

21 komentarzy:

  1. Jak ładnie pachnie to bierzemy ! :D Świetnie wygląda :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.is

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś już widziałam szampon w takim opakowaniu, ale był on nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka rodzajów, także maski do włosów :)

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy. Ale tak sobie myślę, że przydałby się moim włosom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale szampon wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny kosmetyk i pięknie pachnie :)

      Usuń
  5. Nie miałam a nawet nie słyszałam o takiej firmie ale lubię wszystko co używane w zakładach fryzjerskich i absolutny plus, że nie plącze włosów.

    Założyłam właśnie Facebooka mojego bloga będzie mi miło jak polubisz :)
    Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, ale widze, że dość interesujące kosmetyki..dobre :)
    Myslę ze skuszę się kiedys na ich produkty :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jak kosmetyki ładnie pachną :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że tego typu słodki zapach mógłby mi się spodobać :) Najważniejsze, że jest skuteczny i nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawia wrażenie potężnego. Zapachy czekolad i co niektórych żeli/odzywek/szamponów/perfum bywają niebiańskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dla mnie do niedawna też, ale naprawdę warto się skusić :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz czytam o Oyster myślę że ten produkt to coś w sam ras dla mojej kumpeli

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam .Jak sobie radzi z kręconymi i puszącymi się kosmykami ?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam marki Oyster, przypuszczam, że ten szampon ma SLS w składzie więc nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Można wiedzieć gdzie go kupiłaś/zamówiłaś ? Z chęcią bym go zaczęła używać :)
    http://modpim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tenex24.pl/filter/category,82,odmladzanie-i-regeneracja

      Usuń