8 czerwca 2016

Pachnąca kąpiel w pianie

Dzisiaj prezentuję mydełko dla najmłodszych, a może też i starszych ;) - Kids Deep Ocean Hegron

Produkt jest umieszczony w dużej, plastikowej butli o pojemności aż 950 ml. Butelka z wbudowaną pompką, która pomaga w aplikacji kosmetyku. Użyjemy akurat tyle, ile potrzebujemy.
Kosmetyk tak ładnie pachnie, że ma się ochotę go wąchać bez przerwy. Mydełko posiada gęstą, kremową konsystencję, więc jest również bardzo wydajne.


Bardzo dobrze się pieni, co moja córka uwielbia. Piana nie znika od razu, więc kąpiel jest niezwykle przyjemna.
Mydło nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Za opakowanie zapłacimy kilkanaście złotych. Cena jest  bardzo niska, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że jest go prawie litr.

Polecam ten kosmetyk. Zachwycające, kolorowe i bajkowe opakowania na pewno spodoba się młodszym i starszym dzieciom. Moja córka jest zachwycona. Chętnie wypróbujemy jeszcze jedną wersję dla dzieci.


8 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie i cudownie malinowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i opakowanie, i kolor zasługują na duży plus :)

      Usuń
  2. fajne są te mydełka, my mamy Big City!

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami takie produkty kupuję dla samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, a gdzie można kupić ten płyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio w drogerii Aster :)

      Usuń
  5. Miałam, tylko inną wersję :) Polecam

    OdpowiedzUsuń