15 czerwca 2016

Zgarnij nagrody od Lipton

Lubicie herbaty Lipton?
Ja bardzo :)
Firma Lipton będąca liderem na rynku herbat zachęca wszystkich do dzielenia się pozytywną energią :)
Propozycją jest konkurs polegający na stworzeniu krótkiego, ale bardzo radosnego i wesołego hasła, które wywoła uśmiech. 

Polecam kreatywne i nieszablonowe skojarzenia. 
Wykażcie się inwencją twórczą, pamiętając, że hasło nie może mieć więcej niż 60 znaków.

Aż 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach herbat limitowanej edycji Lipton Yellow Lebel, które będą dostępne w regularnej sprzedaży.

Nagrodami będą vouchery do Katalogu Marzeń oraz kubki termiczne. 

Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca.

Więcej szczegółów o akcji oraz regulamin znajdziecie na stronie www.piszandlove.pl/
Zachęcam do wzięcia udziału. Nagród jest bardzo dużo.




11 komentarzy:

  1. Ooo fajny ten konkurs :) Może wnet się skusimy ^^ Uwielbiamy herbatę Lipton, a teraz weszło wiele ciekawych odsłon. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy konkurs :D Aż postanowiłam się zabawić i wysłać jakieś zgłoszenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Udział wzięty, może akurat szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  4. O może wezmę udział :) A herbatki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja muszę spróbować swoich sił! Fajnie zobaczyć później swój tekst na listkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nagroda, koniecznie muszę wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam właśnie, że wiele osób chwali się przesyłką, ale ja nie brałam udziału ;)

    OdpowiedzUsuń