17 lipca 2016

DermoFuture dla niej i dla niego


Dzisiaj o szamponach DermoFuture przeznaczonych dla pań (przyspieszający wzrost włosów i zapobiegający wypadaniu) i panów (przeciwłupieżowy i zapobiegający wypadaniu).

Produktu dla kobiet używałyśmy razem z córką i mamy podobne odczucia. Jest bardzo wydajny, ma przyjemną żelową konsystencję, doskonale oczyszcza włosy i dobrze się wypłukuje. Zapach jest przyjemny i na długo pozostaje we włosach. Przy dłuższych włosach spisuje się równie dobrze, ale trzeba je później dłużej i ostrożniej czesać, bo może delikatnie plątać. W każdym razie po umyciu włosy są cudownie miękkie i lejące się, wyglądają zdrowo. Trudno ocenić czy szybciej rosną, ale na pewno mniej wypada.
Szamponu dla mężczyzn używa mój mąż i także jest zadowolony. Nie jest to kosmetyk, który ma leczyć, lecz zapobiegać łupieżowi i takie działanie wykazuje. Przy częstym myciu włosów, spacerach po lesie, czy dodatkowych kąpielach, włosy pozostały bez łupieżu, są zawsze pachnące i miękkie w dotyku. Prawie w ogóle nie wypadają.
Konsystencja jest taka sama jak w produkcie dla kobiet, ale tutaj kolor jest perłowy. Szampon bardzo wydajny, o ciekawym, odświeżającym, męskim zapachu.
Warto jeszcze podkreślić, że opakowania są bardzo przyjazne tzn. mają formę miękkich tubek, które możemy postawić na nakrętkach.
Polecamy ten duet, sprawdził się znakomicie.



10 komentarzy:

  1. nie lubię produktów, które mogą nawet delikatnie plątać włosy. Moje są kręcone, więc i tak poplatanie często się im zdarza. Po jednym z produktów, który przysporzył mnie o nerwy, uzywam tylko swoich sprawdzonych szamponów plus olejek i maska :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka ma bardzo długie włosy i ogólnie tendencję do plątania, u mnie nie było problemu :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam przyjemności używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podkradałam mężowi ten męski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy duet, kupię, jak gdzieś spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na stronę sklepu: http://tenex24.pl/

      Usuń
  6. Jak dla mnie to nie bardzo by się sprawdzał ale dla męża był by napewno oki ---- bardzo lubię tę serię

    OdpowiedzUsuń