27 sierpnia 2016

Poznajcie pięknie pachnące kosmetyki do mycia

 #ambasadorkaLPM

Jako ambasadorka kosmetyków Le Petit Marseillais otrzymałam przesyłkę z pachnącą zawartością przeznaczoną dla mnie...
 i próbkami dla moich znajomych :)
Po otrzymaniu paczki przystąpiłam niezwłocznie do wypróbowania trzech rodzajów kosmetyków. Razem z moją rodziną doszliśmy do wniosku, że odpowiadają nam zapachy wszystkich produktów, ale na pierwszy plan wysuwa się kremowy żel pod prysznic malina i piwonia. Zapach jest słodki i nasuwa bardzo przyjemne skojarzenia.
Pielęgnujący balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim i olejkiem różanym oraz pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją także spełniają oczekiwania mojej rodziny. Nie tylko dobrze oczyszczają, ale też rewelacyjnie pielęgnują, pozostawiając piękny zapach i miękką, gładką skórę.
Nie używałam  kosmetyków tej marki wcześniej, ale myślę, że to się zmieni. Mam ochotę poznać też inne produkty LPM.
Większość osób, które otrzymały próbki kosmetyku także wyraziły pozytywne opinie o jakości i ukrzekajacym zapachu. Jeśli jeszcze nie znacie nowości La Petit Marseillais, zachęcam do zakupu i wypróbowania.

11 komentarzy:

  1. Super zestaw i takie pudełko idealne byłby te na prezent ;) Jestem bardzo ciekawa ich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te żele, widziałam nawet gdzieś w promocyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, sama mam ochotę poznać inne rodzaje :)

      Usuń
  3. Dzięki za link. Nie mogłam Cię znaleźć. Lubię kosmetyki LPM. Teraz pierwszy raz nie zgłaszałam się do kampanii z braku czasu i żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jeszcze nigdy nie kupiłam tych żeli - sama nie wiem czemu...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to trio. O wiele bardziej, niż poprzednie wersje żeli LPM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Malina mnie zauroczyła.Zakochałam sie w tym zapachu

    OdpowiedzUsuń