29 grudnia 2016

Odżywianie cery z DermoFuture

Zimowe miesiące to dobry czas na to, aby w szczególny sposób zadbać o cerę. Jest to bowiem okres, podczas którego często przebywamy w ogrzewanych pomieszczeniach, co sprawia, że skóra staje się przesuszona, czasem nadwrażliwa. Aby zapobiec podrażnieniom i odżywić cerę, warto zainwestować w widoczny na zdjęciu zestaw kosmetyków Dermo Future. 
Skład zestawu:

  • kuracja z nanopeptydami i komórkami macierzystymi   20 ml
  • płyn micelarny 150 ml
  • kosmetyczka

Taki zestaw kosmetyków ucieszy każdą kobietę. Produkty znajdują się w kosmetyczce, więc stanowią doskonały pomysł na prezent.
Kuracja z nanopeptydami o pojemności 20 ml ma konsystencję żelu, jest wydajna, świetnie się rozprowadza i bardzo dobrze pobudza skórę do regeneracji. Wchłania się błyskawicznie. Zawarte w kosmetyku składniki uelastyczniają i wzmacniają naskórek. Efekty są odczuwalne już po kilku użyciach, cera staje się gładsza i jakby bardziej elastyczna. Dużą zaletą jest też rodzaj opakowania - buteleczka z ciemnego szkła z pipetką, dzięki czemu dozowanie produktu jest bardzo wygodne.
Płyn do demakijażu oczu i twarzy ma pojemność 150 ml i zawiera cząsteczki wodnych kwasów tłuszczowych wyłapujących i usuwających zanieczyszczenia. Płyn spisuje się bardzo dobrze, doskonale oczyszcza cerę, nie podrażnia, nie wywołuje pieczenia oczu, nie uczula. Ma lekki, przyjemny zapach, który jednak nie pozostaje na skórze.
Podoba mi się ten zestaw, szczególnie połaczenie skutecznie działających składników, podobne wrażenia ma moja kuzynka, która także używa tych kosmetyków.

Zestaw z pewnością docenią osoby szukające produktów pielęgnacyjnych przynoszących szybkie efekty. Można go kupić TUTAJ lub w sieci drogerii Rossmann.

17 komentarzy:

  1. Serum chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płynu do demakijażu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój trzeci płyn micelarny tej marki, wszystkie są godne polecenia :)

      Usuń
  3. mam ten zestawik, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy u Ciebie sprawdzi się równie dobrze :)

      Usuń
  4. Przyjemny zestaw :D Sama nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. hops, wpadł na moją listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka jest mi kompletnie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na taką kurację skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam zestaw, ale na razie czeka w zapasach - dobrze wiedzieć, że się sprawdza u Ciebie :) generalnie, kosmetyki DermoFuture dobrze wspominam, a zwłaszcza serum z wit. C. Ciekawi mnie jeszcze ich mezoroller...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niedawno zaczęłam używać mezorollera, niedługo napiszę o nim na blogu :)

      Usuń