25 stycznia 2017

Czy na pewno włosy stały się mocniejsze i szybciej rosną?

Dzisiaj o szamponie DermoFuture przeznaczonym dla kobiet. Ma on za zadanie przyspieszenie wzrostu włosów i zapobieganie ich nadmiernemu wypadaniu. Wiem, że jest to problem, z którym boryka się wiele pań.
Gdy stwierdzono u mnie anemię miałam ogromny problem z osłabionymi włosami i paznokciami. Staram się używać wielu odżywek, aby ich stan się poprawił. Do mycia włosów stosowałam przez około 2 miesiące widoczny na zdjęciu szampon. Mniej więcej po miesiącu widziałam różnicę i kontynuowałam mycie tym kosmetykiem, ale gdy skończyło mi się opakowanie, zmieniłam produkt do mycia włosów. Pod koniec grudnia zauważyłam podczas myć, że znów wypada mi więcej włosów, więc postanowiłam wrócić do sprawdzonego kosmetyku.
Jest to drugie z kolei opakowanie tego produktu, zatem wniosek nasuwa się sam - jest skuteczny i pomaga uniknąć nadmiernego wypadania włosów. Używałam go mniej więcej pół roku temu i po Bożym Narodzeniu wróciłam do niego, aby znów powalczyć z wypadającymi włosami. Trudno mi wypowiedzieć się na temat przyspieszenia ich wzrostu, ale już samo ograniczenie wypadania to dla mnie wielki plus. W każdym razie fryzjerka mówi, że rosną mi bardzo szybko, więc ufam w tym względzie specjalistce.
Gęsta żelowa konsystencja przekłada się na dużą wydajność. Szampon doskonale się pieni i nie ma większych problemów ze spłukaniem, nawet przy długich włosach. Może przy dłuższych delikatnie je plącze, więc trzeba łagodnie rozczesywać. Podoba mi się śnieżnobiałe opakowanie z miękkiego plastiku, z zamknięciem na kliknięcie. Stawiam na półce na nakrętce, co jest bardzo wygodne.
Kolejne opakowanie czeka na swoją kolej i prawdopodobnie nie jest to moje ostatnie słowo ;)
 Znacie szampony Dermo Future?
Ciekawa jestem jak spisują się u Was.
Polecam też inny szampon marki Tenex
- opisałam go TUTAJ
 

24 komentarze:

  1. Super, że ograniczył wypadanie włosów :) Nie miałam jeszcze do czynienia z produktami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są także specjalistyczne kuracje na wypadające włosy :)

      Usuń
  2. Rozczarowuje mnie skład. Szampon przeciw wypadaniu powinien mieć jednak lepszy, a na pewno delikatniejszy skład. Ale najważniejsze, że działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli produkt mi służy, to szczerze mówiąc nie patrzę na skład ;)

      Usuń
    2. Ja czasami też nie, ale jednak staram się unikać pewnych składników.

      Usuń
  3. Miałam go, super był, na pewno wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście nie mam tego problemu. Byłam przekonana że szampon nie jest w stanie poradzić sobie z wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku tygodniach efekty są widoczne :)

      Usuń
  5. Super, że szampon naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam teraz mnóstwo babyhair :)

      Usuń
  6. Mam go na liście zakupowej, nawet ostatnio miałam go wrzucić do koszyka, ale zobaczyłam, że mam jeszcze spore zapasy, więc czekam na denka i wtedy zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy bym się na niego skusiła, bo chyba zawiera SLS?

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro działa i jesteś zadowolona to super! :) Obyś wróciła do pełni sił i już nie potrzebowała specjalnych szamponów przeciw wypadaniu włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go ale dobrze, że działa :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko jeden kosmetyk z tej firmy i niestety, nie byłam nim zachwycona.Po pozytywnej recenzji chętnie poznam ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie kosmetyków zależy od wielu czynników. Nie każdy produkt wszystkim służy, ale zawsze warto próbować :)

      Usuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń