11 marca 2017

Przeczytam 52 książki w roku - cz.I

Na początku roku dołączyłam do akcji przeczytam 52 książki w 2017 roku
Minęło 10 tygodni i ...

...i przeczytałam 9 książek.
Najciekawszą z nich okazała się powieść pt. "Doktorzy" E. Segala. Ukazano w niej perypetie kilkorga studentów medycyny, a także pokazano ich losy po ukończeniu studiów. Mimo rozwoju medycyny i coraz nowocześniejszych metod leczenia, nie zawsze lekarze są w stanie pomóc pacjentom. Bywają sytuacje, gdy chorzy wracają do zdrowia, choć wydawało się, że nie ma już dla nich ratunku.

Życie pasterza opisałam tutaj - Opowieść z Krainy Jezior

O książce "Sully. W poszukiwaniu tego, co naprawdę ważne" możecie przeczytać tu: Zwykły - niezwykły człowiek

Rodzicom i osobom pracującym z dziećmi polecam do przeczytania "Wychowanie do szczęścia" I. Majewskiej - Opiełki.

Książka Kossakowskiego zdecydowanie dla koneserów tematyki. Lubię od czasu do czasu obejrzeć jego program, dlatego z ciekawością sięgnęłam po książkę.

"Kasacja" R.Mroza to dość ciekawy kryminał. Syn biznesmena i wina niby oczywista, ale czy na pewno? Jeśli lubicie ten rodzaj literatury, to polecam :)

"Sigrid" to barwna opowieść o sile przeznaczenia. Jest to powieść fantastyczna.

"Bez litości" to mroczna historia z pogranicza trillerów. Zdecydowanie moje klimaty.

"Małe życie" jest powieścią niezwykłą, opowiada o życiu młodych mężczyzn, którzy po ukończeniu studiów rozpoczynają dorosłe życie. Malarz, prawnik, architekt i aktor stają przed trudnymi, ale koniecznymi wyborami.

Czytaliście którąś z tych książek?
Możecie polecić mi coś ciekawego do czytania?

31 komentarzy:

  1. Spory wynik! Mi udało mi się przeczytać do tej pory 7 książek, sięgnęłam już po 8 :D Nie liczę tych naukowych, które czytam na zajęcia - wtedy byłoby ich pewnie znacznie więcej :P Żadnej z tych pozycji nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ja wypożyczam książki z biblioteki, zaczynam czytać iii niestety zazwyczaj nie mam czasu dokończyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale w bibliotece można zawsze poprosić o przedłużenie terminu zwrotu :)

      Usuń
  3. Dajesz radę 💪🏻 Ja już przestałam liczyć na przeczytanie 1 książki tygodniowo 😭 Ale ... czytam tyle ile się uda. Początek roku nie był udany książkowo, tylko Marta Kisiel wypadła fajnie. No i Park Jurajski, ale to dla koneserów 😜 Reszta jakaś taka słaba, przeciętna 👎🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czytam na ilość, ale dzięki takim akcjom propagujemy czytelnictwo :)

      Usuń
  4. Ja nie mam czasu na czytanie :-( bardzo lubię, ale doba dla mnie ma za mało godzin :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale warto próbować, nawet po jednym rozdziale ;)

      Usuń
  5. ja staram się czytać w każdej wolnej chwili:D ale nie liczę ile;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może warto się wybrać, a nóż coś nowego zakupili :)

      Usuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tych książek, Powodzenia w czytaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się troszkę zapuściłam w czytaniu, muszę to jak najszybciej poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w czytaniu! Z pewnością poznasz wiele fantastycznych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 to całkiem dobry wynik :)
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. a oglądałaś może już filmy Sully? Mega mi się podobał!

    http://codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie oglądałam, już się do tego zbieram od dwóch miesięcy i ciągle brakuje czasu...

      Usuń
  13. Ambitne zadanie, ja ostatnio zwolniłam tempo, choć uwielbiam czytać. Oszczędzam oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety tylko 5 książek, brak czasu normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby chociaż trochę czasu wygospodarować na czytanie :)

      Usuń
  15. Ja planuję przeczytać 50 :) Po prostu :)
    Zobaczymy co mi z tego wyjdzie, bo z czasem bywa różnie, ale biblioteka publiczna motywuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Podziwiam, 9 książek w 10 tygodni!!! A ja jedną męczę już drugi miesiąc, jakoś ostatnio kompletnie brakuje mi czasu na czytanie, jedynie wieczorem, kiedy dzieci już śpią mam chwilę dla siebie, ale... po przeczytaniu 3-4 stron zasypiam w tej ciszy jak dziecko :D
    Bardzo lubię programy Kosakowskiego :) Wszystkie książki z twojego zbioru wydają mi się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, czasem ilość obowiązków nas przytłacza. Powodzenia z książką :)

      Usuń