10 marca 2017

Zapasy kosmetyków i nadchodzi kolejna akcja w Rossmanie


Wobec ostatniej promocji w drogerii Rossmann niewiele osób przeszło obojętnie. Drugi produkt z danej kategorii gratis to bardzo kusząca propozycja. Skorzystałam z okazji i kupiłam co nieco dla całej rodziny.
Są to przede wszystkim kosmetyki pielęgnacyjne, które zawsze się przydadzą. Pojawiły się takie marki jak Rexona, Nivea, Dove, L'Oreal, Luksja, czy Isana. Jeśli chodzi o dezodoranty Isany nie wiedziałam wcześniej, że nie zawierają aluminium, zaciekawiły mnie właśnie z tego powodu.

Niedługo rusza kolejna promocja - 49% zniżki na kosmetyki kolorowe. Jeszcze nie wiem, czy i co kupię, ale chyba tylko tusze do rzęs i sypki puder. Polecacie w tym względzie jakieś konkretne produkty? :)

Ze swojej strony mogę polecić paletkę The Nudes od Maybelline. W cenie regularnej kosztowała ok. 55 PLN. Jest dobrze napigmentowana i doskonale utrzymuje się na powiekach. Muszę tylko popracować nad makijażem, bo w tym temacie u mnie raczej słabo.
Planujecie zakup kolorówki we wspomnianej drogerii?
Jakie tusze do rzęs i sypkie pudry polecacie?



18 komentarzy:

  1. Też skorzystałam z promocji 1+1:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Wiele z produktów pokazanych na pierwszym zdjęciu miałyśmy okazję przetestować ;) Żele pod prysznic z FA są mega ^.^ Co chwile u nas goszczą :) Super wpis kochana ;) buzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Fa dopiero będę miała okazję wypróbować, mam nadzieję, że polubimy je tak samo, jak Wy:)

      Usuń
  3. Spory zapasik :) Ja narazie nie planuję kupna kosmetyków kolorowych, bo ze złamaną prawą ręką i tak się nie pokazuję... :/

    Ale paletka mnie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ręki w gipsie, życzę zdrowia :)

      Usuń
  4. Zapasy robią wrażenie! :) Osobiście na nic się nie skusiłam, ponieważ moje zapasy.. i tak mnie przerażają ;) Jednak, gdy ruszy promocja na kosmetyki kolorowe - w Rossmanie na pewno się pojawię i kupię produkty Eveline - balsam do ust i odżywkę do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kosmetyki Eveline, chyba się skuszę na produkt do brwi :)

      Usuń
  5. Niezłe zapasy zrobiłaś. :-) Nawet nie wiedziałam o tej akcji. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... To była krótka akcja z okazji święta kobiet.

      Usuń
  6. Spore zakupy :) ja kupiłam zaledwie dwa żele, stwierdziłam, że mam za dużo zapasów :) chociaż żeli nigdy dość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z okazji, aby zrobić zapasy dla całej rodziny :) Dwa produkty w cenie jednego to duża promocja :)

      Usuń
  7. Ja też zaszalałam na promocji 1+1 , ale nie aż tak bardzo jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie kupiłam bo...zapomniałam o tej promocji :D Zainteresował mnie kremik Ziaja BB. Daj znać, jak się spisuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie (mam mieszaną cerę) jest raczej przeciętny, ale nie wysusza mi skóry ani nie ciemnieje na twarzy. Nie spowodował też wysypu "niespodzianek". Trochę brudzi ubrania. Używam go przez kilka dni w tygodniu i w bardzo małych ilościach. Nie wiem, co byś chciała dokładnie wiedzieć. Pytaj śmiało :)

      Usuń
  9. Niezły zapas zrobiłaś :) Ja z pudrów sypkich bardzo lubię Wibo Fixing Powder, a od niedawna również ryżowy puder tej marki. Z tuszy najbardziej lubię Miss Sporty Pump Up Booster 100% Rock oraz Lovely Curling Pump Up Mascara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, na pewno skorzystam :)

      Usuń