22 kwietnia 2017

Skromne zakupy kosmetyczne

Liczne posty zakupowe, poświęcone szeroko komentowanej promocji z Rossmanna pokazują, że przemysł kosmetyczny ma się dobrze i póki co nie musi się martwić spadkiem obrotów ;)

Tym razem miałam nadzieję zrobić zakupy w sklepie internetowym, ale niestety, większość interesujących mnie kosmetyków została wykupiona chyba zaraz o północy w dniu rozpoczęcia promocji. Poszłam zatem do sklepu i kupiłam dobrze mi znane pudry antyalergiczne Bell. Wzięłam dwa odcienie, na teraz dla bladych twarzy i sezon letni, gdy skóra jest bardziej opalona.
Kupiłam też tusze do rzęs oraz korektor do brwi.
Korektora Eveline w kolorze brązowym używam mniej więcej od dwóch lat. Tusze tej marki także mam sprawdzone i jestem z nich zadowolona. Zapragnęłam też poznać maskarę Bell antyalergiczną, ale na pierwszy rzut oka nie zachwyciła mnie szczoteczka. Może być całkiem dobra, ale sprawdzę to za jakiś czas, gdy skończy mi się obecny tusz. Żałuję, że nie zerknęłam na jej kształt w sklepie, bo leżały testery, ale były takie dzikie tłumy kobiet, że nie miałam ochoty stać tam godzinami.
Na koniec dokupiłam jeszcze dwie maseczki i lakier do paznokci :)
Jestem ciekawa czy też skorzystaliście z promocji na kosmetyki kolorowe w Rossku.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ano, w porównaniu z innymi to nawet bardzo skromne ;)

      Usuń
  2. Miałam tusz z Bell ale u mnie sie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka nie wygląda najlepiej, ale zobaczymy, jak będzie wyglądał na rzęsach ;)

      Usuń
  3. Skromne? :) ja to nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak planowałam zakupy, więc chętnie skorzystałam z promocji :)

      Usuń
  4. Nie takie skromne te zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości, lakier ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę odbiega od rzeczywistości, bardziej wpada w bakłażan :)

      Usuń
  6. Skromne nieskromne ale za to jakie przyjemne takie zakupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo - maska węglowa jest super :)
    Wczoraj aplikowałam i to nawet tą samą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z panią wyżej,że maseczka jest świetna. Regularnie jej używam i jestem zachwycona :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce się przekonam czy i mnie będzie dobrze służyć :)

      Usuń
  9. ja tym razem odpuściłam promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie takie skromne :D Super nowości, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie takie skromne ;) podczas tych promocji Rossmanna omijam szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chętnie korzystam :)

      Usuń
  12. Fajne zakupy, miałam maseczkę Bielendy ale zieloną i tusz Eveline ten czarny super jest :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonej maseczki jeszcze nie miałam, a tusz rzeczywiście jest dobry i tani :)

      Usuń