12 czerwca 2017

Nowości oraz przepisy na domowe syropy

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co nowego poznaję :)
Ofeminin co jakiś czas przekazuje do testowania kosmetyki lub inne produkty. Pierwszy raz otrzymałam coś dzięki tej platformie. Są to słodycze bez cukru marki Wawel oraz szampon i odżywka Garnier Fructis.


Świece zapachowe bardzo lubimy. Tym razem kupiliśmy lawendowe. Pomadkę i tusz wygrałam na blogu Malowana słońcem.
Uwielbiam te mydełka z Alterry. Mają przyjazny skład i podoba mi się ich zapach. Nie wysuszają skóry. Moje ulubione to pomarańcza, która pachnie jak cytrynka oraz lawenda. Zawsze czekam na promocyjne ceny i kupuję na zapas.
Nowości wydawnictwa Znak Literanova :) Drugą już przeczytałam i polecam osobom interesującym się modą, a teraz poznam prywatne życie sułtanów. Aktualnie czyta ją mój mąż, pewnie marzy o haremie ;)
Naczytałam się w sieci opinii o kosmetykach rosyjskich i zapragnęłam wypróbować. Kupiłam dwa szampony oraz glinki do cery wrażliwej: białą i różową.
Będąc w Ikea, zobaczyłam syrop z kwiatów czarnego bzu. Jestem zdania, że wszystko, co domowe, jest zdrowsze, więc taki syrop robię co roku. Polecam przepis z mojego bloga kulinarnego: syrop-z-kwiatow-czarnego-bzu
Można jeszcze znaleźć stanowiska mniszka lekarskiego i z tej rośliny polecam zrobić syrop/miodek. Przepis znajdziecie tutaj:  syrop-miodek-z-mniszka
Mój prezentuje się tak :)

21 komentarzy:

  1. Dużo tych nowości :)
    Słodycze Wedla bardzo lubię :) Mają bardzo dobre jakościowo wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko glinkę Fitokosmetik. Fajna jest :)
    No jeszcze syrop z mniszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zacznę używać glinek i mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

      Usuń
  3. Dużo ciekawych nowości 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ekstra nowości, kocham słodycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są nie tylko smaczne, ale i zdrowsze :)

      Usuń
  5. Wow ale nowości - miłego testowania Kochaniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam słodkości, pierwsza paczucha super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już końcówka została, ale nie zjadłam sama, kilka osób spróbowało ;)

      Usuń
  7. Mydła z Rossmanna znam ilubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza książka ma zachęcający i intrygujący tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są ciekawe, ale dla mnie druga zdecydowanie bardziej :)

      Usuń
    2. Obie są ciekawe, ale dla mnie druga zdecydowanie bardziej :)

      Usuń
  9. Lubię świece zapachowe, ale nie przepadam za lawendą.

    OdpowiedzUsuń