Mój wakacyjny niezbędnik

Tegoroczne lato nas nie rozpieszczało. Lipiec minął pod znakiem deszczowej i nieprzyjaznej pogody. Na szczęście w sierpniu pojawiło się sporo ciepłych i słonecznych dni, więc chętniej skłaniamy się ku wakacyjnym/urlopowym wyjazdom.
W tym roku odwiedziłam Mazury i mam za sobą wyjazd nad morze, a ponieważ mieszkam ok. 150 km od linii brzegowej Bałtyku, zamierzam jechać tam jeszcze raz :)
Z tego powodu chciałabym Wam pokazać jakie kosmetyki towarzyszą moim wakacyjnym wyprawom. 
Aby czuć się komfortowo i świeżo, wybieram sprawdzone produkty, które służą całej mojej rodzinie. Większość z nich to kosmetyki Dove :)
Wśród nich znalazły się podstawowe kosmetyki do higieny ciała i włosów, czyli żel pod prysznic Dove Go Fresh o cudownym, orzeźwiającym aromacie mandarynki (weźmiemy dwa, tak na wszelki wypadek) oraz mydło, które najczęściej służy nam do mycia rąk. Szampon Timotei z aloesem pięknie pachnie kokosem, a zapach utrzymuje się bardzo długo. Gdyby zdarzył się jednak jakiś nieprzewidziany problem w postaci braku możliwości umycia włosów, na ratunek pospieszy nam suchy szampon znanej i cenionej marki Toni&Guy. Jeszcze nie używałam tego produktu, ale na pewno go zabiorę, bo nie da się przewidzieć różnych sytuacji. Z tego samego powodu zawsze zabieramy ze sobą chusteczki nawilżane.
Męski zestaw to propozycja Dove Men +Care Ekstra Fresh Body And Face Wash oraz szampon z odżywką Fresh & Clean Fortifying z mentolem i kofeiną. Bardzo przypadły do gustu mojemu mężowi, który ucieszył się, że i o nim ktoś pomyślał.
Oczywiście latem (i nie tylko) nie sposób obejść się bez środków pomagających przeciwdziałać nadmiernemu poceniu się. I tym razem stawiamy na sprawdzone kosmetyki, czyli antyperspiranty Dove Go Fresh Granat dla kobiet oraz Rexona Adventure dla mężczyzn.
Podczas letnich wypraw skóra jest narażona na przesuszenie i otarcia. Wówczas warto mieć w wakacyjnym niezbędniku balsam do ciała do skóry suchej Derma Spa Goodness³ Dove, który nie tylko zadba o odpowiednią pielęgnację, ale też nadaje delikatnego blasku, więc idealnie sprawdzi się podczas romantycznego spaceru ;)
Uzupełnieniem wakacyjnej kosmetyczki jest krem do rąk z serii Derma Spa Intensive oraz wszechstronna wazelina Pure Petroleum Jelly Original Vaseline. Można jej użyć do ust, posmarować łokcie lub stopy, a nawet złagodzić obtarcia od butów. To produkt, który powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce, świetnie chroni skórę przed utratą wilgoci, co podczas letnich miesięcy nie jest bez znaczenia.

***
Właśnie tak prezentuje się wakacyjny niezbędnik mojej rodziny. Wspaniały kompleksowy zestaw do higieny i pielęgnacji, a do tego rewelacyjna torba plażowa, która przyda się nie tylko na plażę.
Na wyjazd zapakujemy jeszcze produkty do zębów oraz kremy z filtrem, a także wodę po goleniu i tusz do rzęs. Latem staram się ograniczać ilość kosmetyków kolorowych do minimum, ale beż maskary jakoś ciężko mi się obyć ;)

Jestem ciekawa jak prezentują się Wasze niezbędniki na letnie wyjazdy :)
Też zabieracie ze Sobą ulubione kosmetyki?


Komentarze

  1. Ja zawsze staram się ograniczać do minimum. Im mniej, tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym Twoim niezbędniku brakuje mi wody termalnej - nie dojrzałam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, woda termalna bardzo się przydaje :)

      Usuń
  3. Kiedy ja pakowałam kosmetyki na wyjazd, to była ich masa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas urlopu daję skórze maksymalnie odpocząć :)

      Usuń
  4. Staram się ograniczać do minimum, ale to nie za bardzo wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto mieć tylko potrzebne kosmetyki, nie ma sensu wozić na urlop całej łazienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staram się zabierać tylko te produkty, których wiem, że będę używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a jak czegoś zabraknie, zawsze można dokupić :)

      Usuń
  7. Ja rzadko sięgam po markę dove ale może pora to zmienić ;) Kiedyś lubiłam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam żele Dove, są gęste i wydajne, a ładny zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo :)

      Usuń
  8. ja dove nie lubię;p zapycha mnie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, który konkretnie kosmetyk tak na Ciebie działa, bo niemożliwe, że wszystkie :)

      Usuń
  9. Wspaniały niezbędnik z KOSMETYKAMI najwyższej klasy - bardzo lubię DOVE - mają na prawdę fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same niezbędne produkty :) Torba rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a to mnie zaskoczyłaś, tyle kosmetyków i tylko na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dla 3-4 osób i wiadomo, że nie zużyjemy do końca :)

      Usuń
  12. Nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków, kiedyś miałam do czynienia z żelami pod prysznic Dove, ale przestawiłam się na naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...